fredag 29 mars 2013

Partyhöjare!

Bild: Följ med kändisarna bakom kulisserna på Let's dance i TV4!
Let's dance i TV4, start långfredag 20.00.
Foto lånat av TV 4
Om man skulle prova... för det ser ju så himla kul ut! Eller hur?! Japp! Mitt favoritprogram Let´s Dance började ikväll och efter det har jag bestämt mig: Absolut en danskurs här i Åhus, haha! Jag ska ringa min kompis Malin och följa med henne på träning nästa gång. ♫ "And I..have...the time of my life..."! Dirty Dancing

Bäst ikväll var den där sportreportern Anna. Valsade hem fina poäng med sina vader!

3 kommentarer:

  1. Gällande mina "fågelben" så fick jag veta att man kan köpa dem i Skurup. Jag har en väninna som ska köpa till mig som bor vid Skurup. Ska jag höra om hon kan köpa till dig med så skickar jag dem till dig isf.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Jättegärna Lene! Va snällt av dig! <3 Men du, säg till om jag ska skicka pengar till dig innan.
    Ha en fortsatt Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Japp jag kollar upp det och återkommer.
    Ha det bra.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera