söndag 3 mars 2013

Trädgårdsinspiration

Idag åkte jag med syster och svåger ner till Malmö för att gå på Hus & Hem mässan. Ojojoj! va mycket inspirerande montrar de byggt upp! Jag vill ha en trädgård NU! Fast, när jag tänker efter, så vet jag att min balkong duger mycket väl till vissa projekt. Det finns alltid alternativ även om friheten och gräs under tassarna hägrar... Jag får bli min egen balkong-/trädgårdsarkitekt och se vad jag kan göra med mina kvadratmetrar, hmmm... Under tiden ska jag köpa boken om Chelsea flower gardens utställningar och drömma mig bort en stund. Kanske jag kan ta mig dit någon dag? Får annonsera om ressällskap och börja spara! :)

2 kommentarer:

  1. Det är en av de saker som jag så väldigt gärna skulle vilja göra.Fast bekantingen från England som gästade oss i 1 vecka i somras,trädgårdstok, sa att den inte är riktigt så Wao som man tror.Det andra jag VILL är att åka runt och titta på trädgårdar i England.Åh, vad skulle en kväll (utställning)på balen(England) vara? Alldeles,alldeles underbart!!!!Carina J

    SvaraRadera
  2. Ja, Carina...alldeles, alldeles underbar! Vi måste ha drömmar för att kunna överleva och ibland är fantasin kreativitetens moder. ;)

    SvaraRadera