tisdag 12 februari 2013

Härligt med snö!

Älskar ljus och har därför inte tagit bort min ljusslinga än från balkongen, och idag när det snöat så lyser det nästan lite magiskt! :) Jag håller fast vid magin och fortsätter skriva på mina högskoleuppgifter om hur barn kan lära sig fysik och kemi. Visst är det lite häftigt, att om man tar in snö så blir det vatten, men om man ställer ut vatten kallt så blir det is! (inte snö och inte glass) Rent trolleri enligt små barn, men även för mig. ;) Att få uppleva naturvetenskap med dem är aldrig tråkigt!
Nu väntar först semlor i kylen på att bli uppätna! Och tack Lene för bloggAwarden! Blev jätteglad!

2 kommentarer:

  1. Ljus och slingorna kan man ha ett bra tag till tycker jag.
    Jag tyckte du var värd en award för du skriver bra och tar underbart fina foton.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! <3
      Och å himla gullig hund du har! Verkar ha en riktig stor personlighet lille Zeth! :)

      Kram

      Radera